تنهایی عاشقانه

تنهایی عاشقانه
اینجا دلتنگ نیستی
نويسندگان

اوشین(سال های دور از خانه)

 

گاهی زنده موندن سخت تر از مردنه…

 

salijoon.ws

A bronx tale

 

لُرنزو: غم انگیز ترین چیز توی زندگی، یه استعداد تلف شدست…!

 

salijoon.ws

دندان مار

 

احمد: یه جاست که تو باید وایسی، یه جا هم هست که بایست در ری ٬

اما خدا نکنه جای این دو تا با هم عوض شه…دیگه تا آخر عمر بدهکار خودتی!

 

salijoon.ws

نقاب

 

پارسا پیروزفر:تو اجتماع همه کارهارو ما مردا می کنیم. همه پول ها رو ما مردا میدیم.

همه سگدو زدن ها مال ماست.

هرچی سکته قلبی ها وبدبختی ها و بیچارگی ها و چک برگشت خوردن ها و زندانی رفتن ها مال ماست.

اون وقت جنس لطیف راحت میگه: درطول تاریخ به ما ظلم شده٬ما خواهان حقوق برابر هستیم .

حقوق برابر میخوای برو فاضلاب پاک کن. برو سوپور شهرداری شو٬نصفه شب خیابون ها رو جارو بکش.

چه طور موقع کار کردن جنس لطیف هستین٬ولی صحبت حقوق که میشه حقوق برابر میخوای؟

 

salijoon.ws

بانو

 

باید بتونم تنهاییمو دربست قبول کنم… باهاش اُخت بشم… باهاش اُنس بگیرم…

 

salijoon.ws

Casablanca

کازابلانکا

 

وقتی همه دنیا داره از هم میپاشه ما عجب وقتی رو واسه عاشق شدن پیدا کردیم.

 

salijoon.ws

مادر

 

شب رو باید بی‌چراغ روشن کرد…

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خان داداش (محمد علی کشاورز ):ای مـــــــادر … ای …. اینقدر از ما کار کشیــدن که شدیم بوفالـو !

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

غلامحسین(اکبر عبدی):مادر مُرد از بس جان ندارد…بیچاره پیر شده از بس مرده

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

محمد علی کشاورز(خطاب به مادر) : ایـــن دنـــیــــا ایـــنـــقـــد کـــثــیفــه کـــه بـــا اشــک هـــای تـــو هـــم پـــاک نـــمـــیـــشــه …

 

salijoon.ws

V for Vendetta

ک مثل کین خواهی

 

هنرمندان برای بیان حقیقت دروغ میگویند٬ولی سیاست مداران برای پنهان کردن حقیقت…

 

salijoon.ws

من همسرش هستم…

 

شهلا(نیکی کریمی) : واقعا متاسفم به حال زنی که به خاطر شوهر ٬از آدم بودن خودش بگذره …

 

salijoon.ws

Public Enemies

 

جان دیلینجر: تو دیگه الان با منی.

بیلی: ولی من هیچی از تو نمی‏دونم!

جان دیلینجر: من توی یه مزرعه توی مورسویل ایندیانا بزرگ شدم. مامانم وقتی سه سالم بود مُرد. بابام تا جایی که می‏تونست کتکم میزد چون راه دیگه‏ای واسه بزرگ کردنم بلد نبود. از بیسبال، فیلم، لباسهای خوب، ماشینهای سریع، ویسکی و تو… خوشم میاد. دیگه چی می‏خوای بدونی؟

 

salijoon.ws

کلاه قرمزی

 

کلاه قرمزی: معذرت از ته دل…

آقای مجری: چرا نمیری خونه؟

کلاه قرمزی: آخه… دلم تنگ میشه…

آقای مجری: تنهایی؟

کلاه قرمزی: اِهنین…

آقای مجری: منم تنهام، همه فکر می‏کنن فامیل من شهرستانن؛

یعنی خودم اینجوری گفتم. ولی من هیشکیو ندارم، عین تو…

کلاه قرمزی: کاشکی من دایناسورت بودم…

 

salijoon.ws

من مادر هستم

 

سعید(حبیب رضایی):یه کلید طلایی تو زندگی وجود داره که تاحالا منو از سکــته نجات داده!

آوا(باران کوثری):چی؟!

سعیـد(حبیب رضایی):هروقت یه چیزی اذیتت میکنه از ته دل بگو به درک!

 

salijoon.ws

Gladiator

گلادیاتور

 

یادم میاد یه کسی بهم گفت :

مرگ همیشه به تو لبخند می زنه و تنها کاری که می تونی بکنی اینه که تو هم بهش لبخند بزنی..

 

salijoon.ws

قرمز

 

محمد رضا فروتن :آشغالِ عوضی چرا تو مخِ کوچیکت فرو نمیره که منِ احمقِ الاغ، عاشقتم…؟!

 

salijoon.ws

بچه های آسمان

 

پدر:علی پسرم کار می کنم که پول در بیارم، اون وقت می تونیم خونه بخریم ، ماشین بخریم…

علی: بابا واسه زهرا هم کفش می خری؟

 

salijoon.ws

بوتیک

 

گلشیفته فراهانی : تو از چه جور آدمی خوشت میاد ؟

رضا رویگری : ادمی که زن باشه…!

____________________

درسته که پول خوشبختی نمیاره ، ولی بی پولی حتما بدبختی میاره…!

 

salijoon.ws

Scarface

صورت زخمی

 

آل پاچینو: همیشه راست بگو حتی وقتی داری دروغ میگی…

_____________________

تو زندگی حقایقی هست که میشه فهمید ، ولی نمیشه فهموند…

 

salijoon.ws

Dangerous Method

 

کارل یونگ : بعضی وقت ها باید یه کارهای غیر قابل ِ بخشش بکنی ،

فقط به خاطر اینکه بتونی به زندگی ادامه بدی …

 

salijoon.ws

Dark Passage

گذرگاه تاریک

 

همه ی ما میترسیم، چیزی به اسم شجاعت وجود نداره…

 

salijoon.ws

Blood Diamond

الماس خونین

 

بعضی وقت ها این سوال برام پیش میاد که خدا مارو به خاطر بلاهایی که سرهم میاریم می بخشه؟

ولی بعد به دوروبرم نگاه میکنم و به ذهنم میرسه که خدا خیلی وقته اینجارو ترک کرده…



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ شنبه 16 اسفند 1393برچسب:, ] [ 22:55 ] [ هادی قادری ]
درباره وبلاگ

آیینه چون شکست \ قابی سیاه و خالی \ از او به جای ماند \ با یاد دل که آینه ای بود \ در خود گریستم \ بی آینه چگونه درین قاب زیستم\ فریدون مشیری
موضوعات وب